ZVLÁDNEME TO ? Ve školní družině v případě této otázky není myšlena koronavirová situace,
ALE dubnová tradiční celodružinová hra.
V jednotlivých odděleních namáhaly děti mozečky, aby vyluštily připravené úkoly.
U Berušek se děti při povídání o nevidomých seznámily s Braillovým písmem, kterého využily při luštění jejich tajného vzkazu.
Micinky počítaly příklady a podle výsledků rozlouskly zprávu s úkolem.
Sluníčka luštila čtyřsměrku.
Včelky si nejdříve podle tabulky číselně zašifrované abecedy vyluštily neobvyklá cizí jména kluků a děvčat. V úkolu si měli všichni podle tohoto vzoru zašifrovat i své domácké jméno. To naopak luštila p. vychovatelka. Tak se dověděla, že Míšovi na rozdíl od družinového prostředí říkají doma Michálku, Samovi Samáči, Šimonovi Šimi, Honzovi Honzále, Tomovi Tomíku
Žirafky využily k odtajnění jejich vzkazu ,, morseovku“